Lemvig Roklubs åbning er udvidet.

10. juni 2020 20:17 , af Jørgen Høegsberg Kielsholm

Lemvig Roklubs åbning er udvidet.

Først og fremmest vil jeg takke jer alle for at vi overholder sundhedsstyrelsens retningslinjer. Det er flot den tålmodighed I har. Det er også rart at se at der bliver roet trods alt. Jeg vil gerne opfordre jer (nu vi yderlig har lukket op) til at tage fat i jeres ro kammerater og komme på vandet. Forhåbentlig kan vi mødes og synge omkring Skt. Hans bålet og vi venter med spiseroning til der lukkes lidt mere op og vores køkken er færdig.

En ændring af åbning af klubben gælder fra fredag d. 12. juni:

1. Der er normal brug af Roklubben, på nær saunaen, blot der holdes en meter afstand og I vasker eller spritter jeres hænder ofte. Vi begynder vores medlems rengørings turnus.
  2. Rokort udfyldes som normalt i klubben i forgangen. Engangshandsker, som ligger ved computerne. Rør ikke ved mus eller computer uden handsker.
  3. Vores morgenhold, mandag, onsdag og fredag køre normalt. Tirsdag aften 18.30 er ro aften med vagt og kage, også gerne købt. Lørdag roes der kl. 9.00 onsdag er der kajak aften kl. 18.30
  4. I må ikke komme i klubben hvis I føler jer sløj.
  5. Følg sundhedsstyrelsens retningslinjer især med 1 meters afstand i omkring Roklubben, der må maks. være 50 personer samlet.
  6. Hvis I er i tvivl om I er i risiko gruppen bliv væk.
  7. Båd, vest og pagaj, skal vaskes med opvaske sæbe efter brug. Havesprøjter vil stå fremme med opvaske blanding, lad sæben sidde til næste rotur, så det kan virke.
  8. Det samme gælder robåde
  9. Alle tager ansvar for eget helbred og viser hensyn til andre.

Ps: der laves en kraftig rengøring af klubben fredag d. 12.- 6. kl. 10.00 så kom glad hvis I vil hjælpe et par timer.

Hilsen Formanden.