Bookning af rospinning og sauna i vintersæsonen

25. september 2020 08:57 , af Søren P Thomsen
Så er vi klar til bookning af tider i sauna og på rospinnings hold.
Alle saunatider og rospinningshold er slået op.
For at booke en tid skal du logge ind på lemvigroklub.dk  -  din login info står sidst i denne mail.
For begge typer bookning gælder disse regler:
   - Du kan booke 30 dage frem i tiden
   - Du kan max have 4 fremtidige bookninger
   - Du kan senest melde fra på en bookning 2 timer før start
For rospinning fungerer alt, som det plejer blot med lidt færre pladser på holdene.
For vinterbaderne vil det være en ny måde at bruge klubben, men det er den mulighed, vi har for fortsat at bruge saunaen.
Vi forventer at alle spritter af inden de går i sauna - ellers er det op til hver enkelt at bruge den sunde fornuft og de generelle retningslinier.
Der er vejledninger til begge typer bookning på hjemmesiden.
Torsdag den 1. oktober og tirsdag den 6. oktober begge dage klokken 17 vil Lene Knudsen sidde i klubben og hjælpe med eventuelle spørgsmål.
Disse ændringer kræver noget mere arbejde for de frivillige i klubben, så vi takker på forhånd for jeres velvilje og forståelse :-)
Med ønske om en god vintersæson.
Vinterbade "bestyrelsen"
Lene, Møller, Søren