Sant Hans og sauna.

15. juni 2021 17:40 , af Jørgen Høegsberg Kielsholm
Kære alle
Her er lidt nyt fra bestyrelsen, som er blevet enig om at starte stille ud med at samles og håber at vi efter sommerferien kan gøre som vi plejer.
Til Sant Hans vil der også være båddåb kl. 20.00

De er på vej, de lyse tider…
Heldigvis kan vi holde Sant Hans, næsten som vi plejer. I hvert fald som sidste år, med bål og egen medbragt kaffekurv, Så håber vi på godt vejr til den 23. juni – bålet tændes kl. 20:30
Mere som I gamle dage bliver det, når vi håber at kunne åbne for spiseroning første gang, tirsdag den 10. august og anden gang, tirsdag den 14. september. Mere kan vi ikke nå inden det bliver slut på sæsonen.
Når vi siger håber, er det fordi, der skal nogen til at lave maden til spiseroning. Her har vi mange gode gamle hold og nogle nye, der forhåbentlig vil byde ind på opgaverne. Så meld jer så hurtigt som muligt til undertegnede på mail:  kn@via.dk eller på SMS til 60833098. Så kan vi alle glæde os til at være sammen i klubben og få snakket om gode ro-oplevelser.
Med venlig hilsen, på vegne af bestyrelsen.
Kim Negendahl

Genåbning af saunaen
Er du helårs medlem åbner saunaen igen. For at benytte saunaen skal du til enhver tid kunne fremvise en coronatest eller et coronapas. Der vil være stikprøvekontrol. Alle givne afstandskriterier fra myndighederne skal følges, det vil bl.a. sige max 5 personer, og man skal SELV gøre rent efter sig, så saunaen også er lækker til de næste. Når du går fra saunaen, spuler du gulvet for evt. sand, fjerner andet og låser døren. Husk at skylle sko og fødder i spanden inden du går ind, og lad skoene stå udenfor saunaen.
God fornøjelse og pas på hinanden 😊 Hilsen Lene Knudsen.